Výjimka Daň z motorových vozidel 3

Auto Motor Klassiek » Články » Výjimka Daň z motorových vozidel 3
Kupuji tam klasiku

Alternativy

By: redakce

Nové plány formace Rutte Samson udržují mysl obsazenou. Vyhřívané reakce nadšenců, kteří se cítí chyceni těžkými břemeny, které na ně čekají, až vyprší výjimka pro MRB. Různé časy také přicházejí pro nás klasické a staromódní nadšence. Jsou však nutně horší? Teď to vypadá takto, ale začíná velké lobování. Různé organizace, které podporují zachování našeho řidičského dědictví, již přijaly opatření. Včetně samozřejmě KNAC, který podal petici na svém webu, FEHAC, který je již na úrovni rady s KNAC a vaším vlastním Auto Motor Klassiek. Co můžeme udělat pro to, abychom reprezentovali klasický a starodávný svět jako frontu v Haagu? Musí existovat alternativa.

Relevantní odkazy a organizace, které také stojí za klasickými a starými nadšenci:

Petice KNAC

FEHAC

 

Motivace
Dohoda o koalici je založena na předpokladu, že veterány představují velkou zátěž pro životní prostředí. Tyto poznatky však vycházejte pouze z emisí. A i zde ignoruje skutečnost, že emise automobilu s benzínovým motorem jsou méně škodlivé než u moderního vznětového motoru. Pak ani nemluvíme o klasice s instalací LPG. Emise však nejsou jedinou věcí, kterou je třeba vzít v úvahu. Většina klasiků jezdí ne více než kilometr nebo pět tisíc ročně, mnoho dokonce mnohem méně. Musí vydávat pětkrát více škodlivých látek než moderní automobil s kilometry 25.000 za rok. Relativně vzato je stále v souladu s touto zátěží životního prostředí.

Co se stane
Další motivací, která však není konkrétně zmíněna, je zamýšlený dodatečný příjem z držení daně. Co se však stane, pokud tyto plány skutečně budou pokračovat? Průměrný nadšenec s alespoň jednou klasikou by ho raději pozastavil. Velká část klasického vozového parku se vydává do zahraničí, odtok bude jen větší, protože holandská klasika bude na sekundu prodána. Životní prostředí nemá prospěch, protože emise se nestarají o státní hranice. Propojené společnosti, které vytvářejí svůj obrat z klasiky a veteránů, jsou masivně čerpány a zanechávají na ulici mnoho lidí. Po chvíli se také zastaví obchod v zahraničí, což způsobí, že se více obchodníků v klasické dopravě dostane do problémů. Nyní mluví o odhadovaném příjmu přesahujícím 150 milionů eur v dani z držby. Ale konečně ignoruje skutečnost, že příjem z tohoto klasického průmyslu je vynechán. Navíc, klasický automobilový nadšenec, který vybavil jeho auto s plynem tank bude rychle odstranit to. Vzhledem k stále platitelnému příplatku za LPG již nebude užitečné, a to i přesto, že palivo šetrné k životnímu prostředí je levnější. Koneckonců, klasika nevede velké vzdálenosti. Je to přínosem pro životní prostředí?

Alternativy
Ale co je jen? Pokud používáte veřejnou dálnici s klasickým autem, nemusíte na ni také platit? A pokud ano, do jaké míry? Musí být osvobození od daně spojeno s maximálním počtem kilometrů, který zabrání každodennímu používání? Stejně jako pojistitelé již dělají? A pokud ano, jak by to mělo být kontrolováno? Bylo by spravedlivé povolit, aby klasické auto bylo pouze srážková daň, pokud to není jediné auto na jméno majitele a za které se platí daň z držení? Těšíme se na jednání od vás. Reagujte níže a dejte nám vědět, co si myslíte. Jedna věc je jistá, věci se změní.

Propagace
Auto Motor Klassiek již mluví s různými organizacemi. Chceme k vládě přistupovat co nejvíce stran. A s tím potřebujete vaši pomoc. Kdo nebo kterou stranu zastupujete. Společnosti, časopisy, organizace. Dejte nám vědět, kdo jste a co můžete udělat přes redactie@amklassiek.nl.

REGISTRUJTE SE ZDARMA A KAŽDÝ DEN VÁM POSÍLÁME NÁŠ NEWSLETTER S POSLEDNÍMI PŘÍBĚHY O KLASICKÝCH AUTECH A MOTOCYKLech

V případě potřeby vyberte jiné zpravodaje

Nebudeme vám posílat spam! Pro více informací si přečtěte naše zásady ochrany osobních údajů.

Pokud se vám článek líbí, sdílejte ho...

116 odpovědi

  1. Mnoho z výše uvedených řešení je náchylných k podvodu nebo stát stát hodně peněz ke kontrole. Existuje mnohem jednodušší řešení. Skutečný nadšenec starého časovače nepoužívá své auto za špatného počasí nebo v zimních měsících. Například osvobozte měsíce od 1 května do 30 září od silniční daně pro nadšence. Všechny události, které jsou mimo tento rozsah, lze upravit s ohledem na počet dnů. Ten, kdo je na cestě mimo toto období se svým starým časovačem, platí celou silniční daň (také velmi dobře ví, kdy 1 může začít a končí v září.) Kontrolu na tomto místě může denně provádět policie na silnici. Kontrola SPZ a připraven. Každodenní použití je tedy samozřejmé.

  2. Za prvé, Sjaak a Bas máte pravdu. Kdo rozhoduje o tom, co je „skutečná“ klasika.
    Protože například BMW nebo Mercedes ve věku od 25 do 26 let ještě nejsou dost staré, není v očích mnoha lidí „skutečnou“ klasikou. A za 10 let to bude .... Pokud ale tato auta nebudou úhledně uložena a udržována nyní, budoucí „skuteční“ pokladníci už za 10 let nebudou.
    Neexistují žádné dohady o chuti a každý dělá (šikovný) použití pravidel, pokud existují.

    Skutečností je, že osvobození od mrb bylo jednou určeno pro automobily, které strávily roky v Nizozemsku pro daň a výživné, a všechny náklady, které tam byly zaplaceny, a proto mohly po letech 25 vidět snížení zátěže, a pak je také nazývat (zavolat). Samozřejmě, že auta jsou dovážena hromadně, nyní auta, která nikdy nebyla vydělána To se samozřejmě jednou pokazí. Pokud nyní zadáte, že pouze importovaná auta z 2014u se již nestanou mrb zdarma, pak je celý problém vyřešen.
    A stejně upřímný pro každého, kdo dal spoustu peněz na klasiku, která má nyní jen polovinu a méně. Tímto způsobem, lidé jsou hit extra tvrdé a nepřiměřeně těžké v době škrty již!
    Neříkat nic o všech obchodnících a lidech, kteří vydělávají peníze v tomto odvětví sportu, co je to smyčka nebo jen bankrot.
    Je jasné, že pravidla hry budou odlišná a budou méně obchodovat.
    Tímto způsobem však akcie, které obchodníci mají, stále stojí za peníze, což dává této skupině trochu více vzduchu a času, aby tato skupina okamžitě nezkralala. Nikdo z toho nemá prospěch a soukromá osoba nemá snížení hodnoty, které by brzy činilo 5.000 eur nebo více.
    Výprodejní lovci, kteří každý den jezdí a znečišťují (relativně) levně, vypadávají sami a vozy na demolici. Mnohé z nich jsou již bez plynu a to bude i nadále, což je také lepší pro životní prostředí.
    Pokud ano, přidejte pravidlo, že zadaná auta z např. Pro 1970 do volání. stávat se volným pak ještě zůstane obchod v klasice ale takzvaný mladý časovač spadne.

    • Proč si všichni myslí, že osvobození existovalo, protože tyto vozy již za svůj život zaplatily hodně silniční daně? Nebo že jsou osvobozeni, protože jsou tak zábavné a naše dědictví musí být zachováno? To je opravdu nesmysl, a když řeknete, že zesměšňujete celé schéma s lidmi, kteří nemají nic společného se starobylými lidmi, a je logické, že lidé přijdou s hloupými účty, aby to ukončili.

      Skutečným důvodem pro osvobození je to, že je směšné zdanit automobily, které za rok nevyprázdní nádrž tolik, jako auto, které najede 25.000 70 ročně. Schéma je vždy zkreslené, protože nikdo neřídí přesně tolik jako jiný, ale pokusili se to odlišit. Předpokládají například, že většina těžších automobilů bude řídit více než ta velmi lehká. (nákupní vůz tam atd.). Že je to v 25% případů stále nesmysl, bohužel s tím nelze nic dělat. Následně také věřili, že s 30 nebo XNUMX letým autem lidé méně pojedou. A tak málo, že je úplná výjimka v pořádku.

      To pak jsou lidé, kteří se pokazí / použijí systém, který dává smysl. Udělejte hodně kilometrů za minutu moderním autem nebo velmi starou bitevní lodí.

      To, že vláda chce s tím něco udělat, je také logické, a to zejména v této době, kdy je třeba všechno zkrátit.

      Pak také uslyšíte lidi, kteří si stěžují, že jsou skutečným nadšencem starodávného času, protože je každý den řídí a vážně si užívají věci, pro které jsou určeny. Není pochyb o tom, že se jedná o skutečné nadšence. Jako mnohonásobný majitel starých časovačů vím, že něco takového zabere spoustu času a peněz, aby bylo možné řídit. Ale pokud ho řídíte každý den, pak není důvod, aby bylo možné tuto silnici osvobodit. Co se liší od chlapa s novou astra, která musí také platit silniční daň? Čistě proto, že daň byla za 25 zaplacena již několik let? No, mám pro vás novinku, nyní platím daň z příjmu a stále to musím udělat v 35 letech, to je jisté!

      Zkusme tedy vést diskusi na rovinu: jde jen o počet najetých kilometrů. Pokud splníte tento požadavek, máte nárok na výjimku. Pokud to nedodržíte, plaťte jako všichni ostatní. A navíc: Mercedes 190d z roku 1986 může být stejně pěkná klasika jako Rolls z roku 1935. O to vůbec nejde. A ať už klasiku necháváte v garáži nebo s ní jezdíte každý den: to také neříká nic o vašem statusu nadšence. kilometrů: to je pouze to, na čem záleží v kontextu výjimky nebo ne.

      Samozřejmě, že v tomto světle zůstane nejlepší kilometrový poplatek nejlepší, kdyby to nebylo přiměřeně neproveditelné (číst: drahé). Karta 30 / 60 days je pak další nejlepší věc.

  3. Škody, které náš amatérský duo Rutte / Samsom již udělal pro průmysl starých časů, jsou obrovské. Existuje jednoznačné spojení mezi tímto hloupým pravidlem v koaliční dohodě a obrovským poklesem obratu a ztrátou hodnoty v průmyslu. Domníváte-li se také, že se jedná o environmentální omluvu, o které už nikdo nevěří, je důvod, proč je návrh zákona předkládat v Haagu. Pokud mají stále odvahu, aby přinesli výnosy z pokladny, pak to může být také snadno podkopáno. Celkově vzato si myslím, že by bylo dobré poslat účet M Rutte, poštovní schránce 20001, 2500 EA Haag.

  4. Všechna řešení, která jsou navržena, stojí hodně organizace a úředníků za jejich realizaci. Lepší je jednoduše zvýšení ceny paliva s MRB komponentou.

    To je lepší a spravedlivější z několika důvodů:

    - Nové vozy s nízkou spotřebou paliva, které jezdí hodně, nyní platí jen málo MRB. Ale hodně řízení auto hodně znečišťuje.
    - elektromobily neplatí nic, ale cena, která ve skutečnosti vždy běží na benzín, ano.
    - Stará auta znečišťují o něco více než nová, ale pokud nejezdí moc, znečišťují a platí málo.
    - Daň z držení (MRB) je nespravedlivá. Vlastnit auto je neutrální skutečnost. Pouze když se vůz pohybuje, ovlivňuje to životní prostředí.
    - K provedení MRB jsou zapotřebí státní zaměstnanci. Zde lze rezervovat dlouhodobé úspory sbíráním MRB pomocí paliva.
    - Zdražováním paliva přispívají také zahraniční poznávací značky. Nyní znečišťují zdarma. (zachovat argument o neznečištění)

    • V podstatě s vámi souhlasí, ale to nikdy nefunguje. V pohraničním regionu (a máme v Nizozemsku poměrně dost) je to naprosto špatné s lidmi, kteří za hranicemi tankují levnější VEEEEEEEEEEEEL. Pak byste měli vstoupit do Evropy. A to nebude nikdy úspěšné, protože náš mrb je mnohonásobně vyšší než Německo nebo Belgie. systém EU by znamenal stejně vysoké zdanění všude a NL by se vzdala příliš mnoho.
      Kéž by to mohlo, ale to se nikdy nestane.

  5. Jsem ve výslužbě, můj van van a můj 2CV taky, stejně jako můj starý motocykl Jawa.
    Můj příjem je mnohem nižší a jsem spokojen s osvobozením od MRB, takže si stále mohu vychutnat svá stará vozidla! A pokud za to teď musím zaplatit, narazím na problémy. Teď je hezké zůstat v garáži suché, pak by museli jít do ulic.
    Nejezdí moc; příležitostná jízda, když je hezké počasí. A s dodávkou, kterou jedeme na dovolenou, najela za 91.000 let 28 XNUMX km ...
    Jsem spokojen s dopisy, které uvádějí, že už nemusím platit MRB.
    Nechte to zůstat tak dlouho, dokud budou SPZ v mém jménu.
    Bude samozřejmě škoda pro ty, kteří si od nynějška kupují klasické auto, pokud takový dopis nedostanou a nebudou spadat do normálního uspořádání, ale také se vrátí ke starým dohodám, je to nerozumné!

  6. pouze auta starší 30 nebo 35 let osvobozená od silniční daně DOPLNĚK k dennímu automobilu, který je případně spojen s maximálním počtem ujetých kilometrů. Pokud najedete více než 3000 5000 nebo XNUMX XNUMX km, je myslitelná upravená sazba, jako je tomu v případě pojištění. Někteří zřejmě předpokládají, že všechno lze sabotovat, ale většina oldtimerových nadšenců ne. Souhlasím s tím, že silně znečišťující dovoz zanedbaných dieselů, které nadšenci často neřídí každý den, by měl přinejmenším zaplatit plnou cenu. V této počítačové době se nezdá pro vládu tak těžké oddělit je od skutečných nadšenců.

  7. Myšlenka spojit osvobození od daně pro klasiku s autem pro každodenní použití, za které se daň platí, se zdá být hezká, ale vůbec nepotřebuji „každodenního řidiče“, protože jezdím do práce na kole, déšť nebo lesk. Týdenně nakupuji s mým Mercedesem 280TETE z roku 1984, nejmladším z mé skromné ​​sbírky klasiků, který se skládá také ze dvou Cadillaců, jednoho z roku 1967 a druhého z roku 1968, Mercury Colony Park z roku 1965 a 1974 Plymouth Fury, který jsem Vlastním ji 28 let (pokud mě to nedělá milenkou, pak si to nepamatuji). Všechna auta dohromady nejezdí více než 5000 XNUMX km, takže můj dopad na životní prostředí je zanedbatelný. Navíc jsou všechny (suché) na mém vlastním pozemku, takže také nezabírají žádné veřejné parkovací místo.
    Pokud za tyto vozy musím zaplatit plnou cenu daně z motorových vozidel (kterou si skromně troufám označit za opravdovou klasiku), prostě si to nemohu dovolit, ledaže by se plat řidiče zvýšil asi o 500%…. nikdy bych si tyto vozy nekoupil, kdybych věděl, že osvobození od daní někdy zruší chamtivá vláda (s výjimkou Plymouthu, který jsem měl dříve, než vůbec existovala výjimka). Prodej nepřichází v úvahu, jednak proto, že nechci, a jednak proto, že auta by nepřinesla polovinu toho, co jsem za ně kdy zaplatil. Takže to bude pozastaveno a občas „tajně“ jezdit kolem (stejně jako předtím, když jsem ještě neměl řidičský průkaz). Jen doufám, že k tomu nedojde ... ..
    A nejhorší věc je: stále jsem hlasoval pro VVD! Mark Rutte, podváděl jsi!

  8. Plan Gromsound (již 4 týdnů zpět na Fehac papírovým dopisem + razítko):

    pouze výjimku HSB, pokud. \ t
    Majitel 1u má také osobní osobní automobil, který podléhá registraci HSB a je v provozu (snadné ověření pomocí registru RDtW)
    2) majitelem klasického automobilu je klasická automobilová politika se všemi známými omezeními týkajícími se používání a ročního počtu kilometrů
    (snadno kontrolovat v ARN, také ve Veendam, a km u apekool oni už vědí to) \ t
    Majitel 3) je členem klasického klubu FEHAC a déle než 2 let. To lze provést prostřednictvím klubových registrů
    jsou předány všemohoucímu RDtW. Každý, kdo k tomu namítá, zaplatí pouze HSB.
    4) posuvná věková hranice 30 roku.

    Nevýhody? Žádné nevýhody. A ti, kteří v podstatě řídí každý den klasiku (je jich tam několik málo)
    stačí zaplatit HSB. Ditto mladým nadšencům časovače jsem také musel počkat, až bude ten tlustý chlap volný. Mám to
    musíte za to zaplatit. U daňových poplatníků v německé taxislužbě 87er to už není fascinující.

    Výše uvedené lze volně citovat na jiných fórech pod odkazem „Plan Gromsound“.
    Děkuji vám.

    • Příběh stále chrastí. Už jen kvůli možnosti platit více za pojištění za ujetých kilometrů. Kromě toho, na čem záleží členství v klubu? K čemu to přispívá a proč bych k tomu měl být povinen? Je v pohodě mluvit o „vyhýbajících se daňovým povinnostem“. Určitě jsou lidé, kteří dostávají přídavky na děti, také profitujícími? Nepřišla vláda s tímto programem sama?

  9. Pokud se na to díváte, nic se netýká celého systému držitelů. Pokud se neustále odvolávají na environmentální důvody, pak to nedává vůbec žádný smysl pro daň z držení. Pak se musí stát daň z řízení.
    Kromě toho jsou rozdělovací klíče stejně zakřivené jako cokoliv. Dovedu si představit, že váha automobilu má něco společného s jeho znečištěním a také s opotřebením na silnici. Rozdíl však nikdy nemůže být tak velký jako rozdíl v dani.

    Například mám benzín Honda CRX 1.6, 1988, daň 296 € ročně.
    Také mám Ford Galaxy TDi od firmy 2002, daň € 1.836 za rok.
    To je více než 6x. Je to mnohem více zdanění pro rušnou silniční síť nebo pro životní prostředí? Zdá se mi to velmi silné.
    Ale pak samozřejmě řeknete: s tímto Fordem samozřejmě také jezdíte mnohem víc.
    To je pravda. Proč? Protože musíš! Hodně raději řídím svůj CRX, ale byl bych hloupý, kdybych to udělal, kdyby Galaxy sbírala prach na mé příjezdové cestě za obrovské množství daně.
    Proč si kupuji galaxii? Protože musím. Mám tři děti, dal bys to do crx? A proč tedy nafta? Často kreslím těžké přívěsy. Takže stejně musím mít auto, a pokud ho mám a zaplatit za to, musím ho použít.

    Při současném systému jsem proto nucen více zatěžovat životní prostředí, zatímco jsem stejně snadno mohl řídit své dojíždění mnohem lehčím, menším a méně zdanitelným autem. Proto považuji výjimku pro hybridy za tak směšnou a nespravedlivou: hybrid si vůbec nemohu koupit, protože a) nemůžu zavěsit přívěs ab) na něj nemám peníze. A c) tyto věci jsou vždy ve zprávách, protože ani zdaleka nedosahují svých známek ...

    A nyní přichází příběh oldtimer. Jak je to zase křivé. Oni dávají výjimku MOT pro staré-timeers od předtím 1960, protože oni řídí malý, ale nyní oni říkají, že oni jsou škodlivá pro životní prostředí a proto muset platit daň plného zatížení? Ano, určitě budou více zdanit na kilometr než Prius nebo moderní Golf, ale ne celkem za rok, ne? Nedělají žádné míle! Pak přepněte na kilometrový poplatek, to je jediná spravedlivá cesta. Ale ne pevnou částku za rok a to bez ohledu na kilometry.
    Mám například dva vozy Renault Goelettes od společnosti 1953. Autobus a pickup, obě těžká stará vojenská vozidla na LPG. Pro autobus bych brzy musel zaplatit € 3.100 za rok. Jezdím průměrně 0 km ročně v posledních letech, ale představte si, že budu řídit 1000 za rok (nikdy to neudělám, ale dobře) To je € 3,10 za kilometr.
    Obchodní řidič se svým Priusem, který pravděpodobně najede nejméně 30.000 1 km ročně, a neplatí nic. Pojďme zvýšit toto „nic“ pro výpočet na 0,000033 € ročně. To je XNUMX EUR za kilometr.
    Můj starý Renault je zřejmě 93.000x znečišťující na kilometr jako prius. Dokončil jsem to vše velmi příznivě než z pohledu vlády.

    Úplně padli na zadní stranu hlavy? Už to vlastně není o ničem.
    Měli byste provést výpočet se střední třídou 1.350kg na benzín bez bláznivé ekologické výjimky, která pak běží 20.000 ročně, stále zjistíte, že bych musel být tak znečišťující na kilometr 95x.

    Pokud to bude pokračovat, pak mohou být všechna veteránská vozidla přivezena přímo na staré železo a možná i pár může být prodáno do zahraničí za vtip.

    Takže můžu buď začít platit 7.000 15 eur ročně na dani za svůj oldtimerový vozový park, nebo odhodit XNUMXletou investici do těchto aut, hromadně nakoupit náhradní díly atd.
    V každém případě finanční ztráta, která v jednom pádu prolíná všechny pojistné na zdravotní pojištění.

    Něco opravdu je třeba udělat.

    Že se moje CRX od společnosti 1988 nemusí stát osvobozené od daně, mohu s tím žít. Že další Honda, kterou mám od společnosti 1986, bude muset ještě zaplatit daně, i když byla v rámci každého starého systému osvobozena od daně, a také s tím mohu žít. Ale auto od firmy 1953 bez vytápění, kde déšť vstupuje dveřmi, s maximální rychlostí 80 km za hodinu, že ho někdo dokonce dostane do své hloupé hlavy, že jsem tam uvízl 20.000 km za rok, kde tam žije práce , který by měl být brzy přijat do psychiatrické léčebny.

    A tento problém proto má 95% ovladačů časovače. Ostatní 5%, to jsou inteligentní kluci, kteří se chtějí z toho dostat a stále používat starý časovač pro dojíždění. I když nechci toto zneužití nazývat, ale stačí použít chytrý. Ale tato mezera, pokud jde o mě, může být uzavřena.

    Mám různé návrhy, jak to udělat lépe:

    - 60denní lístek (nebo jiný počet dní) (pro staré lidi, nebo možná také pro mladé lidi nebo všechna auta ... protože je to všechno o tom, že uživatel musí platit, a ne o idler)
    - prodloužení věkové hranice nebo její stanovení například na rok 1975 nebo 1980.
    - zavést kilometrový poplatek pro všechna auta
    - naplňte palivo naplno
    - změna SPZ (1 SPZ lze použít pro několik automobilů, ale samozřejmě nikdy současně)
    - omezení kilometrů (pro staré lidi, nebo možná také možnost volby pro mladé lidi / všechna auta, viz výše)
    - rozsáhlejší omezení (jako v Belgii: pouze klubové akce, nikoli večery atd.)
    - sezónní odznak
    - pevná sazba klasického vozu, která nesouvisí s palivem nebo hmotností
    - bezplatné pozastavení a odkornění a to bez minimálního termínu je to nejmenší, s čím se s námi mohou setkat. těch několikrát za rok pak mám v zásadě jakýsi jednodenní registraci.

    Dokud nebude existovat skutečná daň související s počtem ujetých kilometrů, měli byste být schopni zvolit si podle množství automobilu, kolik využijete, stejně jako je to obvyklé v pojištění. Na úrovních 0–5000 5000 km, 15000 15000–25000 250000 km, XNUMX XNUMX–XNUMX XNUMX nebo více než XNUMX XNUMX XNUMX km ročně. A to byste mohli zadat pro všechna auta. Ale pro začátek byste to mohli udělat se starodávnými lidmi. Pokud chcete hodně řídit, můžete, ale pak také platíte, správně. Pokud nechcete hodně řídit, máte stále na výběr. Pokud nedostaneme na výběr, pak existuje pouze jedno řešení, a to ukončit všechny koníčky a auta na smetiště. nepřináší nic pro vládu a už vůbec ne pro životní prostředí.

    A pokud vše nefunguje a oni se chtějí jen na všechno odvést, pak stále doufám v nějakou rozumnost a souvislost s pravidly APK, kde se předpokládá, že všechno nebude skutečně použito před rokem 1960, a tak by výjimka měla být možná. zachovat. Takže pro opravdu stará auta, která jsou opravdu nevhodná pro každodenní přepravu, jako jsou moje gulety, ale také stará impala, bel air atd., Která se opravdu nepoužívají každý den a jsou tak těžká, že se stávají nesmyslnými naplněné, zejména jejich (čistou) nádrží na LPG. Protože u všech těchto klasik je bolest mnohonásobně větší než u MG atd. Pro ně je zrušení také nerozumné, ale stále jde o podstatně méně peněz, takže důvod v něm stále je. U větších starých lidí však zrušení výjimky skutečně zasáhne, pokud na jejím místě nebude alespoň speciální sazba.

    Doufejme, že se na ně někteří lidé podívají s rozumným a spravedlivým pohledem, aby bylo možné nalézt spravedlivé řešení.

    A konečně: nevěří v Haagu, že toto opatření skutečně přinese 150 milionů… neexistuje žádná osoba, která by zaplatila ty směšné částky, protože pak je vše pozastaveno, dokud není pro auto nalezen zahraniční kupec. A pak výtěžek pro státní pokladnu je nulový, ve skutečnosti všechna ta auta již nejsou udržována nebo obnovována v NL, garáže, které to dělají, mají nižší zisk a daň ze zisku, 21% DPH již nemá základ, protože se nic neplatí. zakoupená, 21% daň z pojištění není vybírána, protože auta, která tam nejsou, také nemusí být pojištěna, zkrátka je zaručeno, že budou stát peníze, místo aby je přinesly.

    Čas na zamyšlení!

  10. Dělají tu strašné zničení kapitálu, počítá průměrné klasické auto 5000 euro x 410000 veteránů je takový 2.050.000.000. Euro, co to ještě stojí, možná napůl? Opět to stojí občana hodně peněz a nezapomeňte, že průměrný dieselový řidič Mercedesu, který tak dělá, nemusí platit mrb, to musí být proto, že jinak nemůže řídit auto, to jsou většinou lidé s malou peněženkou!

  11. Daň ze starých a starožitných automobilů, no, ne, nemůže to být na starých vozech dovezených z Německa v posledních letech atd., A na opravdových starých vozech, které skutečně pocházejí z Nizozemska a byly zde propuštěny více než 25 let to není řešení.
    gr willem

  12. Pokud je problém: lidé nesprávně používají své staré-time každý den. Pak je řešení
    docela jednoduché. zvýšit věkovou hranici pro osvobození od daně na 35 let. Automobily ve věku 35 let a starší jsou z hlediska nákladů stěží zajímavé pro každodenní používání. Poté přidejte 2 rok výroby každé 1 roky. Poté bude trvat 20 let, než se vrátíme do roku 1986.
    Držte si takového oldie
    léto a zima stále na cestách, pak jste pro mě skutečným nadšencem. Myslím si, že STK by se měla každý rok vracet. Těch třicet eur za STK navíc pro mě není problém, pokud je to ve srovnání s daní z motorových vozidel, kterou byste v budoucnu museli platit. U vozidel mladších 35 let a starších než 25 let musíte platit sazbu benzínu, pouze pokud jsou vybaveny Instalace LPI s univerzálním katalyzátorem výfuku. Například tato auta emitují pouze ± 10% škodlivých výfukových plynů. A nafta není tak škodlivá! Alespoň ne pro životní prostředí. No pro lidi a zvířata, kteří za tím stojí. Proto všechny dieselové motory vybavte filtrem pevných částic.
    Dovážené vozy musí být placeny po dobu 5 let MRB a auto muselo být na jméno pouze 1 majitele, v případě prozatímního prodeje bude těchto 5 let jednoduše začít znovu.

    Tato pravidla zajišťují, že „řidiči chleba“ rychle klesají.
    A pokud narazíte na staré auto / oldtimer, pak můžete s důvěrou pozdravit, protože v něm je skutečný nadšenec.

  13. Všechna klasická motorová vozidla do roku 1980 včetně a do roku 1985 (včetně) (nechávám to v diskusi) bez mrb. Poté / poté stanovte limit na stávající nařízení (25 let a poté postupně vyřazujte) a poté pouze pro motorová vozidla s „původní“ nizozemskou registrací. Tímto způsobem zabráníte mladým dovozům „znečišťujících“ mladých časovačů, které se používají denně. Tito lidé to ničí pro skutečné nadšence / sběratele, kteří chtějí trochu jet za krásného letního dne.
    I když také chápu, že znečištění z těchto automobilů v této malé zemi po celém světě není nic.

  14. Myslím, že mnoho lidí si dosud neuvědomuje, jak vlajka funguje. „Všechno musí zůstat stejné“ nebo „Řídím to každý den, ale stále to miluji“. Realita je taková, že z lidí, kteří nyní řídí HSB zdarma, už to většina nebude moci / nemá dovoleno.

    Pokud vím, režim byl primárně nastaven na zachování historického dědictví. A historické dědictví není jen Jaguar, ale také 2cv. Tento režim má také umožnit společnosti Jan Public vidět auta na ulici, takže se netýká autosalonů ani aut ve výborném stavu (nový stav).

    Zachování historického dědictví by však nemělo zahrnovat denní ojeté auto. Domnívám se, že plány kinetiky jasně ukazují, že to bude minulost.

    Myslím, že je to dobrý nápad, pokud budeme platit pouze podle použití, koneckonců nedosáhnete ničeho, pokud přijdete s alternativami, které nebudou ve prospěch státu. Protože pro nadšence oldtimerů bude existovat jen omezený počet dní, myslím si, že 60denní karta je skvělý plán. Co taková karta potom stojí a jak označujete dny, je pro pozdější péči. Nejprve se podívejme, do jaké míry umístění skříněk ponechává prostor k tomu, abychom o tom mohli mluvit.

    Pozdravy,
    leden

  15. Dobrý den, Oldtimer přátelé!
    Pokud výjimka skutečně vyprší, budu jen řídit svůj Jaguar MK2-3.8 pro podnikání
    a moje další šedá poznávací značka jde ven.
    Tj. že všechny faktury za díly, garáž, benzín, silniční daň atd. které nyní platím soukromě, půjde na můj obchodní účet.
    Takže s mým starým časovačem udělám více kilometrů, které budou také zahrnovat:
    Více údržby, více znečištění, více spotřeby a pro mě více odpočtu.
    TAK NENÍ JAKÉKOLIV VÝHODY, KTERÉ DOSTANÍ VLÁDU!
    Vláda, jen oklamat! ! !
    A Gert van Vliet,
    Máte pravdu!
    Poctivost, spolehlivost a pravda nejsou v Nizozemsku relevantní.

  16. Tady v Nizozemsku si odnášejí, dokud se nedá nic odvést, a jen bohatí z nás se mohou těšit. chudák, který je jen schopen se věnovat svému koníčku, se již dostatečně vzdal a poslední věci mu budou znemožněny.

  17. Je zvláštní, že se na tomto protestním místě dosud nezaregistrovali žádní nadšenci se jménem Ali, Achmed, Yussuf, Hassan ………………

    • To je, Wim, protože tam jsou jen vážní lidé, kteří mají co říci a kteří se také zajímají o klasiku nebo starodávné. Navíc nejsme protestním místem, i když nyní cítíme, že je třeba, abychom byli slyšeni jako časopis.

  18. Myslím, že většina alternativ již byla pojmenována, takže je nebudu opakovat. Místo toho se podívejte na případ jinak:

    V Nizozemsku je MRB nebo daň z držby extrémně vysoká. Pak není divné, že lidé hledají způsoby, jak se s tím dostat.

    Takže můj návrh: Osvobození pro staré osoby by mělo zůstat tímto způsobem nebo dokonce rozšířeno. MRB bude snížena z ekologických důvodů. Tímto způsobem získáte lidi v novém (er) autě s úsměvem.

  19. Ahoj všichni, co děláme, ničíme se navzájem? nesmyslné, je to o vnášení peněz, to je to, co chtějí, zapomenout na nesmysl životního prostředí, tolik starých časovačů neřídí ... kde jsou tato data? jen stojí na silnici na jeden den a spočítat, může jen navrhnout jednu věc, pojďme všichni neplatí po dobu nejméně 3 měsíců nebo spíše rok, se snaží chytit nás míčky, to zpět, neplatí!

  20. Jsem teď téměř 17 a po získání řidičského průkazu jsem plánoval řídit starodávného. Každý den, tyto věci nebyly postaveny tak, aby stály v minulosti. To je stranou. Co by měli budoucí nadšenci jako já začít teď? Výhodou je pryč, takže bych mohl jít na koni v děravé hračce, mnozí si budou myslet. Ne já, já jen dělám to, co se mi líbí, a když, dost nepříjemně, musím zaplatit za můj koníček, tak to bude.

  21. Mám řešení: do auta instalujeme generátor vodíku. Buňka produkuje plynný vodík, který necháte nasávat vzduchovým vstupem motoru. Emise sazí se sníží pomocí 80%, CO2 s 30% a NOx. Díky neuvěřitelně čistému spalování se kapacita zařízení Oldtimer zvyšuje s 10% a spotřeba paliva se snižuje s přibližně 30%! Opravdu velmi snadno nainstalovat a převést při prodeji auta na straně druhé. Lze použít na benzín, naftu a často i na LPG a zemní plyn. 0653.838.064 informace. S motorovou zárukou.

  22. Věková hranice se zrychlila na 30 let a prodloužila se na 35. Řeší ekologický problém, protože nafta a LPG pro každodenní použití zmizí, ale 150 milionů nedorazí…. Pravděpodobně to stejně nepřijde, protože mnoho starobinců bude pozastaveno. Pokud nezruší možnost pozastavení!

  23. Nejlepší

    Jednoduchá fakta:
    - Výjimka pro oldtimer bude potvrzena dopisem po registraci a je to osobní pro dotyčné auto, nemůže vám to vzít. Říká černobíle, že je právně závazný.
    - existují 2 typy majitelů oldtimerů, řidičů chleba a hobbiester / nadšenec.
    - řidiči chleba, kteří používají svůj oldtimer jako osvobozený od daně, téměř bez pojištění a údržbu pouze v případě, že neexistuje jiný způsob, jak zničit image oldtimeru. Stručně řečeno, použijte jej jako dopravní prostředek a po použití jej zahoďte.

    Řešení, jak se rychle zbavit jezdce:
    - Klasické auto, stejně jako v Austrálii, také vizuálně kontrolované STK. To znamená odmítnout například důlek v nárazníku, poškození laku, chybějící znak nebo dekorativní lištu, rozbité čalounění, rezavé bubliny v lakovaných částech.
    - již neposkytovat výjimky pro automobily mladší 30 let, jako je Německo.

    To vytváří větší zaměstnanost, protože skutečný hobbiest / nadšenec je povinen udržet své auto v horním stavu.
    Také v průběhu 2 let (kvůli službě MOT) se zbavíme většiny starých časovačů, které odstartovali chovatelé chleba, kteří vážně poškodili obraz.

    Díky tomuto jednoduchému opatření se zachovává kulturní kulturní dědictví a chovatelé, kteří dělají mnoho kilometrů, začínají hledat vhodný dopravní prostředek, tj. Mladší, hospodárnější auto šetrné k životnímu prostředí, které pak poskytuje levné kilometry.

    Pak se nizozemské silnice a parkovací místa opět o něco hezčí.

  24. Opatření, které také přimělo majitele klasiků a veteránů platit MRB, bylo způsobeno velkorysým dovozem „německých dieselových Mercedesů“, které se používají každý den. Tato auta tedy nahrazují novější a čistší automobily. Připadá mi rozumné rozlišovat mezi auty pro každodenní použití a nadšenci starých automobilů, kteří mají jedno nebo více těchto vozů kromě automobilu pro každodenní použití, za který je již MRB zaplaceno. Hobby vozy jsou pak ušetřeny. Pokud se limit zvýší také na 40 let, než dojde k otázkám o autech bez MRB, pak nás čeká dlouhá cesta.

  25. Navrhuji auta od 25 do 30 let 100e ročně. Auta od 30 do 35
    75. auta od 35 do 40 let 50. za rok auta od 40 do 45 let 25.
    auta nad 45 let ne mrb. to je můj názor, pokud to musí být. ale pokud se jedná o mercedes na naftu, nezáleží na tom, kolik let musíte dokovat.

  26. Proč ne zase něco jako 50-day kartu na ročním základě, ale pak digitálně nebo telefonicky. Tímto způsobem nadšenci zůstanou osvobozeni od daně a lidé (přiznávám, stejně jako já), kteří používají Mercedes 190 nebo podobné z let 80 každý den prostě platí daně.
    Samozřejmě si myslím, že je škoda promarnit daňové zvýhodnění, ale nestěžuju si na to. Řídím pěkné auto, které mě baví více než nový hybrid nebo jiné bezvýznamné auto.
    Mohlo to být trochu pozvolnější, například nyní zastavení dovozu těchto automobilů. Důvodem pro tyto vozy je samozřejmě vyhnout se dani.

  27. Mám 27leté BMW dovezené z Německa. Ano, jsem takový kretén, který to ničí pro „skutečného“ nadšence.

    Ne, nemám auto 2, ani nemám žádné příjmy 2. To je opravdu jediné auto, které mám.
    Ale rozhodně jsem si nevybral to BMW, abych ušetřil pár desítek měsíčně na MRB, moje místní garáž mě vždycky ráda viděla přicházet.

    Pokud řídím auto, raději nechci jít do korejské sušenky. Chci jet v něčem, co mě činí šťastným a především tím, o čem jsem už jako dítě snil.

    Myslím, že moje auto je ohromující. Možná si to nebudete moci představit jako „skutečný“ nadšenec, ale je mi 40 let a když uvážíte, že se vám líbí auta z mládí, pak je to pro mě auto z poloviny 80. let.

    Moje BMW je pro mě luxus. Užívám si každý kilometr ze 4500 XNUMX, které tam každý rok najedu. Také jednou za měsíc, kdy jsem to nečekaně stále vzal do práce, protože vlaky znovu nejezdí.

    500 eur za rok MRB je spousta peněz. Řeknu polovinu výfuku. Ale nemyslíte si, že se budu zbavovat auta, o kterém jsem snil o 25?

    Nechte všechny ty „skutečné“ nadšence, kteří oholí všechny řidiče mladých časoměřičů, aby si poškrábali hlavu, než začnou rozdávat černé psy. Odkud berete aroganci někoho takového soudit? Jak zjistíte, co je „skutečný“ nadšenec?

    Máte staré nadšence ve všech tvarech a velikostech. A od společnosti 2014 jsou to všichni Sjaak.

  28. Alternativně 100 EUR ročně, protože používáme také silnice. Vyjměte vozy s naftovým motorem, protože se obvykle používají k vyhýbání se silniční dani. Zvyšte věk na 30 let. Nezlobte se, je to jen nápad.

  29. Mám alternativní návrh. Dejte majitelům staromódních práv právo pozastavit své auto (zdarma). Když lidé začnou řídit staré časovače, nejprve se zaregistrujte online pomocí RDW.
    Výplata se vyplácí pouze tehdy, je-li řízena. Denní uživatelé (nafta, LPG,) pak rychle skončí. Nadšenec může občas pokračovat v jízdě za dostupné ceny.

  30. Jsem velmi motivován k účasti na protestu proti tomu se starodávnými do Haagu, abych ukázal, že se to týká mnoha nadšenců starých časovačů.
    Doufám, že za to přijme iniciativu někdo nebo organizace.

  31. Problémy nastaly nastavením věkového limitu na 25 rok a tak nyní už nedostáváte skutečné nadšence, ale jezdci, kteří jezdí každý den a to nikdy nemůže být záměrem.

    • Nesmysl, až na to, že současná regulace jde na 30 let, existují také omezující opatření pro automobily, které spadají mezi 25 a 30 lety. Navíc existuje dostatek nadšenců například pro Mercedes 500 SEL z roku 1986? Na tom není nic špatného

      • Jednou !! Mám také zcela originální 560 SEL (W126) od společnosti 1986. A ne, nejezdím na LPG a nejezdím to denně. Považuji za absurdní, že se musím omluvit za svou klasiku!

        Nikdy jsem nedostal negativní odpověď od nikoho na ulici. Lidé spěchají, aby mi řekli, jak je krásný. Jen včera, někdo v současné S-třídě. Nazval můj 560 SEL nejkrásnější S-třídu. A já s ním souhlasím.

        Jediné negativní komentáře, které jsem četl, pocházejí z těchto druhů diskusí !! „Takzvaní“ oldtimeroví nadšenci. Kdo mi říká daňový podvodník, podvodník atd.

  32. Jde o setkání se všemi, dokonce i s těmi, kteří nemají rádi oldtimery, jinak narazíte jen na zeď.
    Existují 2 typy klasických majitelů automobilů: 1. sběratel, který jezdí relativně málo a pravděpodobně vlastní normální auto a 2. Denní řidič, který obvykle nafta nebo běží na LPG.

    Kam se to pokazilo: auta z poloviny 80. let jsou „příliš moderní“, a proto příliš vhodná pro každodenní přepravu. Ale samozřejmě jsou mezi nimi i skutečné klasiky.

    Návrh: automobily před rokem 1980 se obvykle nepoužívají denně, úplná výjimka by bez problémů mohla nadále existovat.

    Automobily po roce 1980, které jsou starší 30 let (v rámci současného přechodného režimu), by musely platit palivový příplatek. Díky tomu je okamžitě méně zajímavé řídit (velké) auto na LPG nebo naftu, ale rána ještě není enormní pro ty, kteří na něm „již jezdí“. Nový nákup / import se nedoporučuje. Řidiči benzínu toho moc nenajdou, a proto jsou pouze „sběratelé / málo řidiči“ s výjimkou.

    Po roce 2 proveďte vyhodnocení (aby se odpůrci vzdali) s posunem v ovládání (ale ne úplným zrušením).

  33. Pouze výjimka pro klasické auto, pokud vlastníte i další (moderní) auto a zaplatíte za něj MRB. Maximální počet kilometrů nedává smysl. S klasikou je tak snadné manipulovat, pultový kabel uvolněn, protisměrný chod atd.

    • Jedinou „spravedlivou“ změnou stávající regulace by skutečně bylo: Každý majitel starého časovače musí pro každodenní použití vždy vlastnit povinné vozidlo MRB. Myslím, že tato povinnost byla při zavedení výjimky zcela ZAPOMNUTÁ. U klasického pojištění automobilu byla tato povinnost vždy stejná.! Tímto způsobem se ukážete jako skutečný nadšenec, protože tímto způsobem můžete chránit své vysněné auto pro drsné klima v naší zemi a pouze rozjasnit pouliční scénu mezi šedými masami za dobrého počasí. !!! Minimální věk je stejně 30 let.! Oldtimers se už nerodí ... ... existují ...

      • Myšlenka spojit klasiku osvobození od daně s novějším vozem na jméno 1, za kterou musí být mrb zaplaceno, nemá smysl. Vždy existuje člen rodiny,
        příteli nebo známému s novější auto, které bude dávat svého mladého časovače ve vašem jménu, (druh náhradní matka), takže můžete ještě pěkně chug kolem denně, aniž by museli platit mrb. Řídit auto, které nemáte ve svém jménu, není trestné.

        Ledna

        • Myslím, že je to dobrý plán. Máš tu věc, že ​​máš ten druh ozdob, ale můžeš tomu zabránit. Například v Anglii se možná nedostanete do žádného auta, které se vám líbí, pouze v tom, kde jste registrován. Myslel jsem 🙂

  34. Proč nejen úplně zrušit MRB pro každého! v jiných zemích je to také možné !! Propojte MRB s cenou paliva, kdo hodně jezdí, hodně platí (pak si okamžitě vyzvednete všechny ty nizozemské nákladní vozy, které byly z daňových důvodů umístěny na polskou poznávací značku. V případě potřeby propojte systém odškodnění pro (v Nizozemsku) autobusové, taxi a dopravní společnosti. a ZNEČIŠŤOVAČ PLATÍ !! Pokud jde o životní prostředí !!! Tento koncept je jen dalším běžným popadáním, kde je snadné se dostat, a sice (klasickou) dojnou krávu. Že použití „klasického“ mercedesu 250D nebo BMW 524TD s nimiž je najeto více než 20.000 500 km ročně, souhlasím, ale neberte skutečného nadšence, který se svým Fiatem 1000 (nebo Austinem Healeyem atd.) najede méně než XNUMX XNUMX km ročně.

    danté

    • To nebude fungovat, protože současná daň (spotřební daň, provinční příplatky, DPH) na benzín je již tak vysoká. Pokud se to stane ještě více, více lidí bude natankovat v zahraničí a vláda tento příjem ztratí. Celkově vzroste výnos méně a méně.
      V Nizozemsku jsou všechny daně z automobilů prostě vyšší než v sousedních zemích (BPM, daň z motorových vozidel, daň z plynu atd.).

    • Milý Dante, tato možnost se nikdy neuskuteční, protože by byla spravedlivá a spravedlivá, ale lupiči, z nichž se skládá naše vláda, to stojí peníze! Už nejde o to, zda je něco „férové“, „jen“ nebo „lepší“, jde jen o získání více a více peněz. To, že je to celé po zádech pracujícího Nizozemska, „ji“ nezajímá, pokud se to dostane dovnitř! Váš nápad je samozřejmě skvělý a skutečná vláda, která je tu pro lidi, by jí okamžitě řekla ano. Čím déle a hlasitěji budeme slyšet naše hlasy, tím blíže se to stane vypuknutí povstání, myslím, že je to jediné řešení! Musíme i nadále pracovat na svých právech!

  35. Udržujte to jednoduché: RDW může snadno zadat následující: klasický je pouze MRB-free, pokud je moderní auto se stejným názvem, pro který je platit MRB. Koneckonců můžete řídit pouze jedno auto najednou a životní prostředí zatěžovat pouze jedním vozem.

    • Dělat další první auto povinné a pak mít svou klasickou MRB výjimku je pro mě špatná věc. Předpokládáte, že potřebujete denní auto. Ti, kteří hodně jezdí na kole a veřejnou dopravou (a nepotřebují denní auto), by najednou museli zaplatit MRB za své klasické auto, zatímco jejich sousedé by nemuseli. To není fér, protože používají svou klasiku stejným způsobem.

  36. V loňském roce bylo v Nizozemsku prodáno do čerpadla 14 miliard litrů paliva.
    Pokud vláda zvýší 1 centů za litr extra, bude generovat 140 milionů.
    Téměř stejné množství, jen mnohem spravedlivější. Ten, kdo vylévá nejvíce, platí nejvíce.

  37. Nemusí to být tak těžké.
    Vskutku. skuteční nadšenci, kteří udělají jen „několik“ kilometrů za rok, by neměli trpět.
    Následující schéma může být zavedeno rychle (a administrativně rychle a levně):

    Pokud je klasický (určitého) věku minimálně X let jménem někoho, pak platí výjimka MRB. Jako příklad zde zmíním alespoň 3 roky jménem. Abyste se „nedotkli“ skutečných nadšenců, kteří si právě koupili klasiku, můžete uvažovat o jakémsi přechodném uspořádání / „posuvné stupnici“ Od 1. ledna 2013, minimálně 1 rok jménem, ​​od 1. ledna 2014 minimálně 2 roky jménem. a od 1. ledna 2015 a později nejméně 3 roky podle jména.

    Tímto způsobem zabráníte zneužívání a všichni jsou spokojeni! Opravy obchodu pro nadšence mohou pokračovat. Jedinou nevýhodou je, že když si koupíte klasiku, musíte si trochu počkat. „Vykořisťovatelé / dobrodinci“ opravdu nečekají, skuteční nadšenci ano!

    • zdá se mi, že to není tak těžké, až do žluté SPZ vše zdarma. 1978.
      Pak jednoduše zaplatíte daně. Pravý klasický nadšenec, který může i nadále zažívat své koníčky. A levné typy jízd ve velkých vozech typu diesels nebo LPG, které musí platit.
      nebo si myslím, že je to velmi krátce přes roh?
      Myslím, že je to pravidlo, které je jasné všem, modrá SPZ je osvobozena od daně a žlutá musí platit daň. (v případě potřeby s procentem slev na stavební rok)

      grtzz rob

    • Podívej, tohle je problém, budeme spolu s vládou uvažovat o řešení. Řešení již existují a jsou podepsána vládou a zastřešujícími automobilovými asociacemi (FEHAC atd.). podepsán v 2011. Vše s plnou myslí. Méně než o rok později tyto podpisy nic neznamenají. To je důvod. Nespolehlivost vlády. Mluvíte si mezi sebou celé roky, vyjděte. a po jednom roce dojde k jednostrannému zrušení uzavřené smlouvy.
      Nyní nejlepší řešení bylo 31 prosinec 1986 a poté se nic nestane starodávným. tak 1 Leden 1987 měl smůlu. Pak lidé nebudou hledat mezery v zákoně. A to se teď děje. Lidé si stěžují na ty staré diesely z Německa.
      Mají pravdu. Ale podívejte se, kdo a co to řídí. Jen ty nejlepší vyhledávače ok tam venku. To je také chyba, neuvážené vydání poznávacích značek na auto ex-EU, které sem přichází na SPZ na SPZ. Vše, než se dostanete SPZ jsou hodní.
      I tak zastaví všechny ty staré diesely. Viděli jsme je s TUV z Německa ve věku 10 let, ukradené auto bez zámků a zadní okno bez dokladů o nákupu od Fr. Vraťte se na silnici bez prohlídky nebo STK. STK u „spolehlivého“ bratrance za rohem a prostě jeďte.
      RDW by se měla stát mnohem důležitější osou v celku, mají znalosti, aby od sebe oddělily dobro a zlo. A s každým dalším stacionárním pevným vzorkem SAMPLE. Ale teď to taky dělám.
      Existuje smlouva a musí být a zůstat tak. Dali pod ní podpis se vší silou.

  38. Nečetl jsem všechny odpovědi, takže snad někdo již poslal můj nápad.

    Můj návrh: Úplně zrušit MRB a vybírat daně prostřednictvím paliva.

    Vysvětlení: Pokud řídíte málo, nebo pokud infrastrukturu málo využíváte, platíte málo a mnoho řidičů platí více. Vláda navíc nemusí sbírat X-milionkrát měsíčně a připomínat X-tisíckrát neplatičům. Namísto toho musí pouze vybírat peníze od poskytovatelů pohonných hmot a je jich mnohem méně než plátců motorových vozidel. Okamžitě může být pro lepší věci nasazena hora úředníků z oddělení MRBincassodienst.

    To vše lze pro vládu realizovat rozpočtově neutrálně. Skutečný nadšenec oldtimeru si toho sotva všimne, protože například čtvrtina na palivo, nadšenec oldtimeru, který má takové auto na několik jízd ročně, stojí jen několik desítek a to se zdá být férovější než pár stovek na auto. který po většinu roku stále stojí pod prostěradlem.

    Pro nás zeleň: vybízí také k výběru ekonomického modelu pro každodenní provoz (dojíždění, děti do školy, nakupování)

    (Rovněž uvedu nevýhodu: vlastníci čerpadel podél státních hranic ztrácí konkurenceschopnost. A jako podnikatel (v jiném odvětví) to považuji za velmi nepříjemné)

  39. Myslím si, že zavedení 60denního pasu použitelného na více automobilů je nejrozumnější, což znamená, že každý den jezdit se starým časovačem je jednoduše placené a je možné měnit auta, což jasně odděluje koníčky a obchodní využití To také znamená, že věk automobilů může být nižší, např. 15 let.

    • Přemýšlel jsem o 100denní kartě. Pak můžete cestovat každý víkend. Pokud se chystáte na rally, „zaplatíte“ 1 nebo 2 víkendy, abyste neřídili.

    • Toto osvobození od daně z motorových vozidel bylo v té době zřízeno pro fandy. Ve velmi mnoha případech je 500km max, který je řízen těmito vozy. Dovedu si představit, že lidé, kteří používají roční auta 25 pro každodenní použití s ​​instalací LPG nebo dieselovým motorem, to dělají pro osobní zisk. Proto už nemluvíme o koníčku, takže je žádoucí jiný přístup. Auto, které se používá jako koníček, má limit 5000km za rok. Pokud jedete více, zaplatíte daň z motorových vozidel. Pokud jedete prokazatelně méně (výchozí bod APK), platí výjimka. Jak to udržet? Pečeť počítadla km a souvisejících komponent. Provádí-li to hlavní mistr APK se smaltovanou barvou. Jako vlastník jste samozřejmě zodpovědný za to, že pečeť je kompletní
      Při jakýchkoliv opravách těchto dílů je nutné mít APK master přetržení těsnění a po opravě opět těsnění. Samozřejmě je to hrubý diamant, ale takové řešení umožňuje rozlišit pravého fandy.

  40. Určete zátěž na základě řízeného kilometru a oblasti, kde jeden pohání tento také dělá s určitým pojištěním mě. Hobby nemusí být tak drahé. Denní dojíždění je normální pro lidi platit za to daně. Tam byla také spousta bouře o zrušení mnoha šedých SPZ a ukázalo se, že je bouře ve velké sklenici vody. Teď hodně hluku.

  41. Je logické, že i zde budou následovat opatření. můj návrh: na všechna vozidla, která jsou v současné době 30 let a starší a mají nizozemskou registraci, bude uložena daň z motorových vozidel, například 4 měsíce ročně. Import je povolen pouze při imigraci majitele automobilu. Pokud chcete importovat, stačí zaplatit mrb.

  42. MRB není sama o sobě spravedlivá, protože já osobně nejezdím více než 7000 km ročně, ale nemusím se ukotvit stejně jako někdo, kdo řídí tunu ročně, a proto přispívá mnohem více k opotřebení nebo znečištění životního prostředí.

    Navíc staré nařízení je zneužíváno stejně jako tehdy šedá SPZ. Pak se stal jedním Alfa Pavouk ještě nasazený na šedou poznávací značku.
    Se starým časovačem, lidé vidí klasický celý stripping a přestavět moderní pod kůží. Tomu je třeba zabránit. BMW 2002 s blokem M5 není v mých očích klasikou. Mohl bych přijmout změny, které podporují bezpečnost. Podle mého názoru může být německý systém zaveden v širším slova smyslu na základě čistoty klasického základu.

  43. Systém lze nejlépe rozšířit z 25 na 30 rok, jak je nyní aktuální schéma, pak jsme opět v kroku s okolními zeměmi.
    Namísto MRB zadejte fixní roční poplatek, například, 200 Euro za auto, ale to jsou také peníze, které mají být zaplaceny a zamezíte všem druhům pozastavení a převodu od majitelů.
    To okamžitě generuje 65 milionů eur.

    Pokud je systém zrušen, pak věřím, že všichni (vodní) účastníci silničního provozu s výjimkou cyklistů a veslařských člunů budou muset zaplatit MRB.

  44. Mám 4 stará auta, klasiku z roku 1962 a tři mladé časovače z osmdesátých let, protože si myslím, že jsou technicky krásná a hezká. Myslím, že najezdím méně než 1500 XNUMX km ročně ve všech autech společně, takže to bude znamenat konec mého koníčka. Směšný plán, který, pokud jde o mě, jistě nikdy nepřinese zamýšlenou částku a který také pociťuje bolest všech podnikatelů, kteří si tím musí vydělávat.

  45. PS: v tomto fóru nemůžeme osobu s mladistvým klasifikovat jako podvodníka, daňového podvodníka nebo něco podobného. Naše vláda sama přijala toto nařízení. Lidé se podle toho chovají. Žádné pravidlo není porušeno.

    Budeme také klasifikovat ty, kteří řídí 130 na dálnici dnes jako antisociální, environmentální spotřebitele a podobně? Nebo někdo s naftou? Nebo s nájemním autem? Pokud jde o životní prostředí, obraťte se na druhou skupinu. Neomezené kilometry za pevnou částku měsíčně! To by bylo jiné, kdyby museli platit za kilometr.

    Doufejme, že se mi to podařilo!

  46. Zdá se, že zde spousta lidí zveřejňuje své komentáře týkající se jejich vlastních zájmů. Každý, kdo vlastní auto z roku 1976, si myslí, že by se tento režim měl vztahovat na automobily ve věku od 35 let. Ti, kteří mají časovač pro denní přepravu, si myslí, že by se nemělo nic měnit, a ti, kteří občas jezdí se svým mladým časovačem, si myslí, že by měl ujet omezený počet kilometrů. A existuje mnoho dalších tvarů k objevení.

    Sám mám 30 let a koupil jsem si mladý časovač. Auto, které najezdím asi 6.000 50 km a užiji si s ním spoustu legrace. Na toto auto jsem si dlouho šetřil a užíval si ho pokaždé, když ho vidím / řídím. Řízení opravdu není levné. Ztratil jsem asi 1.200 centů na kilometr (benzín a údržba). Mluvím o tom, protože mě baví auto! V tuto chvíli si nemohu dovolit platit 6.000 XNUMX EUR ročně. Moje auto se také sníží o polovinu, což mě stojí asi XNUMX eur !!

    Porovnejte to s trhem s bydlením. Nikdo by to nepřijal, kdyby všichni zrušili odpočet úroků z hypoték v jednom kroku pro všechny !! Lidé již neplatí své hypotéky, musí prodávat své domy a zůstávají se zbytkovým dluhem !! To se také děje tady. Lidé si vybírají vyvážená a dlouhodobá rozhodnutí. Jako vláda, musíte to zvážit! Nenuťte lidi, aby se stali obětí vašich vlastních předpisů.

    Proto si myslím, že současní majitelé starých časů by neměli být oběťmi. Nové případy mohou přinést nové možnosti. Pokud chcete udržet obchod s některými vintage vozy, můžete na to nastavit věkovou hranici!

  47. Přemýšlela vláda někdy, kolik kapitálu tímto způsobem prochází studnou? Já sám mám 3 veteránů, z nichž 2 před 1960 a (líto) Mercedes 280 sl. od společnosti 1984.
    Tato částka byla v nedávné době oceněna z této částky, mohu snadno debetovat 10.000 euro.
    Pokud pro pravého nadšence neexistuje žádná dohoda, vidím, že se ztrácí obrovský potenciál práce (čtení).
    Každý starý nadšenec, VVD tam a PVDA tam, se smyslem pro kulturní dědictví, by měl v Haagu opravdu znít jako alarm.

  48. V zásadě jsou daňové sazby v Nizozemsku mnohem vyšší než v sousedních zemích, nadměrně vysoké, ale myslím si, že to není ani tak MRB, se kterými mám potíže, ale zasahování pod falešnou záminkou do životního stylu mnoha lidí, kde je téměř je nemožné udržet pěknou sbírku, koneckonců pojmenování zadržené daně říká něco o její definici a ve skutečnosti je to v rozporu s principem: „uživatel platí“. To znamená, že podle mého názoru je rozumné, aby uživatel platil proporcionálně za používání veřejných služeb. Je zřejmé, že to stávající nařízení nestanoví. Pokud jde o mě, mělo by to být zváženo.

    Vybíháním MRB na starých a mladých časovačích jsou nadšenci a sběratelé příliš zatěžováni. Nezáleží na tom, jak je to z auta. Je-li používán denně, je rozumné, že za to platí MRB, ale tyto sazby jsou příliš vysoké pro příležitostné použití. S mým modelem E28 M5 od společnosti 1985 je sotva každý 2000-3000km řízen ročně. Podle mnoha obhájců proti zrušení MRB zde nemá výjimku MRB z důvodu věku, ale je spravedlivé říci, že si myslím, že je to trochu kázání pro mou vlastní farnost. Mnohem raději bych viděl integrální diskusi, která spojuje milovníky starých a mladých časovačů a vydává se do Haagu jako fronta.

    Osobně jsem poslal e-mail skupině VVD v místnosti 2e, ve které jsem vyjádřil rozhořčení nad zrušením výjimky MRB a také jsem se jich zeptal, jak si myslí, že by měli nadšence ušetřit.

    Ve skutečnosti to platí i pro mé druhé auto, E34 M5 z roku 1990. Toto používám jen několikrát za rok a štěkám ho v zimních měsících. Mělo by být jasné, že toto auto má historicky mnohem větší hodnotu než mnoho mnohem starší klasiky; koneckonců mladší vozy mohou také spadat pod historické dědictví.

    Kromě toho považuji za nepřiměřené, že táborníci musejí platit MRB pouze na malé období za rok, ale stále mohou po celý rok zasáhnout cestu. Zde je podle mého názoru porušena zásada rovnosti, jistě proto, že mnoho klasických a mladých automobilů se používá mnohem méně.

    Řešení podle mého názoru spočívá v omezení použití v kombinaci s nízkou mírou. Chcete každý den používat klasického nebo mladého časovače? vynikající, ale také při plné míře MRB. Jste fanouškem a účastníte se schůzek a akcí, můžete spadnout do nižší sazby, výjimka pro mou část, aby to bylo rozumné. Zvláštní poznávací značka, jakou mají naši východní sousedé, je v tomto ohledu proveditelným kompromisem.

  49. pro vozy Mercedes, Volkswagen a další vozy se vznětovými motory ze zemí východního bloku, které jsou zralé pro šrotovou horu a které jsou přesto registrovány, po které jsou masivně revidovány (dárce 190d a w124, golf 2 mercedes g třída 1992 a 1993 nebo mladší), které jsou v lepším stavu pro malé nákupy, a tedy každodenní řízení „klasiky“, považuji za správné, aby byla přijata opatření nebo poznávací značky.
    Já sám mám nespočet příkladů, kdy se tento převod uskutečnil s jediným účelem řídit silniční daň osvobozenou od starého benzínu, také se to děje s jinými značkami, včetně land rover, vw, volvo.
    nedávno viděl audi a6 (první a6 od 1994), kde byl vytvořen audi 100 přenosem čísla vin.
    pro opravdové nadšence je to velmi kyselé a na všech vozidlech by měl být příplatek za pohonné hmoty na všech vozidlech, na všech vozidlech by měl být zmrazen roční limit 25 např. 1986

    Vzhledem k tomu, že v Nizozemsku číslo SPZ náleží podvozku, není problém provést změnu poznávací značky.
    Také nemohu provést registraci kilometrů.
    to bude mít za následek, že budu muset pozastavit nebo vyčistit některé klasiky, kde budu řídit 1500 v průměru autem

  50. Jediná spravedlivá věc je vybírat daně z ujetých kilometrů, jinými slovy, ten, kdo jezdí hodně, platí hodně, ale pak musí cena benzínu zůstat na evropské úrovni. A to je místo, kde úzké místo v Haagu přijímá tolik mrb, že ho nechtějí, chtějí jen více, protože jejich miliardy výdajové politiky se staly nezvládnutelnými (zejména Bruselem).

    Chtěl bych být informován, kde mohou pánové státní zaměstnanci ušetřit, musí se zbavit pracovní metody, pokud přijdu krátce, vybereme nějaké další ...

    Pro jednoho je to legalizovaná krádež Alfa Romeo 166 2.4 JTD € 413,- platit silniční daň každé 3 měsíce a to je jedno ze 3 aut, za které platím daň z motorových vozidel.(Vlastně by mi měli poděkovat za ty peníze navíc….)

    Mimochodem, mám 2 veteránů, za které nemám platit mrb, ale sotva jezdí 750 km za rok.

    V souhrnu Haag potřebuje peníze, aby zvýšily daně, v Řecku jsou protesty obrovské, v NL stále mluvíme a platí.

  51. Ahoj, musí se držet dál od veteránů a nechat farmáře zaplatit 1000 euro ročně s kolejní věží a jeřáby, proč je jim dovoleno volně jezdit tam, kde trpíme nejvíce na silnicích, a hobby cyklisté mohou mít 100 euro zaplacené za kolo, takže Zmiňuji více věcí.

    Nechte skříňku znovu spadnout. jsou bandité.

  52. Myslím, že digitální 60denní karta veteránů je nejférovější řešení. Věkovou hranici lze stanovit na 50 let. Příplatek za LPG / naftu, jak je nyní, není vůbec tak špatný, zadejte jej například pro automobily mezi 30 a 50 lety. Automobily mladší 30 let by pak musely platit běžnou silniční daň. Vezmeme-li jako výchozí bod roční počet ujetých kilometrů, žádáme o podvod. Takže ne.
    Co si lidé myslí o jiné myšlence: osvobodit skutečné staré lidi (starší než 50 let), stejně jako auta, za která se v Nizozemsku platí silniční daň po dobu 25 let. Zabraňuje zneužití importovaných automobilů.
    Sám mám Mercedes z roku 76, který není na LPG a je v Nizozemsku 2 roky a se kterým najezdím 5000 XNUMX km / rok.

  53. Pokud jsou obě strany natolik rozrušené z hlediska životního prostředí (což je mylné pochybnosti, protože se mi zdá, že hlavním cílem je hrabat se v ještě větším množství peněz), pak by bylo možné osvobození od daně nejlépe spojit s instalací zařízení na LPG. Dobré pro odvětví LPG, potřeby třídního průmyslu, dobré pro nadšence a dobré pro životní prostředí.
    Na diesely by se mohl vztahovat maximální počet ujetých kilometrů, přičemž by kontrolní úkol mohl být zadán pojistiteli. Dovoz by také mohl být omezen uložením příspěvku na automobily starší 25 let

  54. Každý je jen pobíhající a nemocný o tom, že ostatní jsou pro ně zničeni.
    Je to jen vláda, která si myslí, že je velmi krátkozraká. Co si myslíte, že jim chybí, protože společnosti 400 oldtimer by mohly upadnout, spousta výhod se vyplácí, příjmy minde ringu pocházejí ze spotřebních daní atd.
    Ti lidé v Haagu, opravdu si to nemyslí.

    na severu mnoho lidí má veteránská auta, ale opravdu s nimi nejezdí.
    Téměř každý má poměrně nedávné auto pro dojíždění na velké vzdálenosti.
    Je šílené, že platíte za možná 4 auta, ale můžete jet najednou 1.
    Celá myšlenka zdanění silnic v Nizozemsku se stala tak zastaranou a hloupou, že nemá vůbec smysl. Mělo by to být o tom, kolik kilometrů budete cestovat a kolik budete znečišťovat.
    Jedinými parametry jsou však druh paliva a hmotnost.

    Už 20 let mě udivuje, že vláda ohrožuje lidi citroen sekera, suzuki alt a související ultralehké vozíky loví, protože každý, kdo je spořivý, řídí takové prasátka.
    Silniční daň jde na váhu !!

    Opravdu nejsou bezpečné pro mladé rodiny s dětmi, ale vláda také není vůbec dobrá pro lidi, vláda je tam jen pro sebe a shromažďuje stále větší a další a další peníze .... každý to vidí kromě samotné vlády .

    • Je nám líto, ale mnoho lidí to taky vidí, většina z nich se to líbí!

      Jsem proti 60denní kartě a všem těm trapným alternativám 50 nebo 30! Loni již byla nakreslena čára a měli by se jí držet. Díky regulaci mrb bude mnoho lidí jezdit také na lehkých, ale také úsporných automobilech, což znamená, že bude méně tankování a vláda samozřejmě zvýší ceny pohonných hmot ...

      Jako občan nesmíme přijímat a hrát spolu, ale proti tomu! protest! Bylo dost !!!!

  55. Pokud máte auto pro každodenní použití, nemusíte platit MRB pro vaše klasické auto.
    Klasické pojištění automobilů má také takové pravidlo, potřebujete poznávací značku svého denního automobilu
    S vládou je ještě jednodušší vše, co je v systému MRB.
    Jako zvláštní pravidlo si můžete stále myslet, že vaše klasické MOT zdarma, proto není MRB, je také v
    systému na RDW. Všechna jednoduchá řešení.
    Existuje mnoho dalších argumentů, ale ano, pánové, kteří tato opatření vymysleli
    žádné koníčky sami. Zdravím Wim.

    • Mám tři staré motocykly Maico a Hondu, které jsou osvobozeny od daně, navíc mám také Hondu, za kterou platím jen daně, které používám nejvíce.
      z Maico, používám jeden několikrát ročně k účasti na setkání Maico nebo oldtimer, které často přichází rok na společném 500 až 600 kilometrech
      oni by pak přišli ke mně přeměně na 3 eur za kilometr, což je velmi málo pro toto malé využití. Také Honda, která je osvobozena od daně, je používána maximálně 1000 a 1500 kilometrů za rok, takže převedla alespoň jedno euro na kilometr.
      Takže jsem udělal co nejvíce kilometrů s motorem, za který platím daně.
      Systém denního vozidla, ať už se jedná o auto nebo motocykl, a navíc některé staroměstské vozy pro hobby musí zůstat cenově dostupné.
      pokud musím platit daně za svá hobby kola, budu muset něco prodat, ale pak už nebudou platit, protože kdo chce koupit kola, pokud už za to zaplatí velkou částku daní.
      Souhlasíte tedy s tvrzením, že kromě starého časovače potřebujete vozidlo pro každodenní použití.

  56. To se dalo očekávat. Počet profesionálů se stal tak velikým, že ho musela vláda pozorovat, a proto musela být přijata opatření. Knac, ANWB, Fehac a další zájmové skupiny musí být opatrné, aby nepřeháněly, a proto aby se nestaly pro zbožné. I oni musí rozlišovat mezi zisky a skutečnými nadšenci. Pro opravdového nadšence je samozřejmě smutné, ale se všemi náklady, které již hobby oldtimer stojí, že daň může být ještě přidána. Pak se plev odděluje od kukuřice.
    Navrhnout jednoduché opatření, věková hranice by mohla být odložena na 35 rok, pak 90% zisků bude stejně vypadl.

    • To také prosazovala samotná vláda ... Profiters jsou lidé, kteří žijí v kapse někoho jiného ... Neříkal bych jim tak ... Spíše chytří lidé, kteří využívají to, co jim zákon nabízí ...... , ukládáním známek, kňučením o slevách, uchováním účtenek a dalších podobných nesmyslů.

  57. FEHAC vynaložil v uplynulém roce velké úsilí na nový systém, který vstoupil v platnost 1-1-2012. V prvních třech měsících letošního roku se dovoz snížil o 5% v důsledku nového uspořádání. Zdá se, že tohle funguje pro mladé diesely
    Argument o prostředí nedává smysl, protože podíl starých časovačů na celkové emisi je 0,33%. Opatření, které zvýšilo rychlost na 130kpu, má za následek, že existuje více emisí CO2,5 o 2% a že lze akceptovat, že 0,33% žádný argument jsou.

    Současné pravidlo, které se vyplatilo, proto musí nadále existovat.

    Opravdoví nadšenci starobylého času si udržují své auto na dny na konci, ziskoví výrobci chtějí pouze levně jezdit a během několika let zmizí z důvodu nedostatečné údržby kvůli každodennímu používání.
    Pokud je třeba něco udělat pro nové případy, tak roky výstavby po 1987, skutečný majitel časovače by neměl být obětí toho, že zachovává kulturní dědictví.
    Enguete v Belgii ukazuje, že 91% vlastníků jezdí méně než 5000Km. Většina majitelů je navíc modálním nájemcem a zdrží se řízení automobilů s rostoucími náklady.
    Lidé zapomínají na příjmy, nákupy DPH, díly a opravy, návštěvy veletrhů, prohlídky s návštěvami hotelů, knih a časopisů, které pojmenujete.
    Podívejte se, kolik lidí přijede, když se někde koná festival starých časů a kolik diváků si tuto podívanou užívá.
    Skutečnost, že 9 měsíců poté, co nové nařízení vstoupilo v platnost, hrozí, že bude znovu změněna, ukazuje na nespolehlivou vládu. Existují lidé, kteří čekali na tuto novou legislativu a teprve poté se rozhodli jednat a dostanou se do problémů, nemluvě o celkové ztrátě hodnoty flotily veteránů. Určitě budou auta, která už na chodníku neztratíte. Katastrofa pro obchodníky, kteří mají své stránky plné.
    Starý režim musí být v každém případě zachován pro stávající případy.
    Výpočet pro předpokládaný výnos 153 milionů. rozhodně nefunguje. Majitel oldtimeru má průměrně 3 auta. Moje auta jsou v zimě uskladněná a to je tak na 90%. Pak už nebudou jezdit všechna auta, takže výtěžek bude snad pětina. K tomu se přidává ztráta příjmů a velká nezaměstnanost v průmyslu

    Mám normální auto, za které platím daně a když řídím svůj oldtimer, nejezdím to. Vzdálenosti, které jsem letos s mými 3 oldies řídil, jsou 26Km, 1600Km a 2200Km Dva z nich jsou již v zimním skladu do dubna 2013.

  58. Nespolehlivá vláda, která mění pravidla během hry. To první.
    A pak o údajném zneužívání předpisů v této zemi, jak někteří navrhují. Pravidla jsou předem dobře promyšlená chytrými hlavami vlád, kteří berou vše v úvahu. Tato pravidla jsou tedy taková, jaká jsou, a každý, kdo chce, může tento režim využít, v tomto případě osvobození od daně z držení. Nedochází tedy k žádnému zneužívání, stačí použít. Lidé, kterým tyto „znečišťující staré bitevní lodě“ vadí, si sami vyberou. I oni mohou (nebo možná mohli za rok) využít výjimku. Svoboda volby je důležitá. Ani mě nerozčilují lidé, kteří si organizují život jinak, než bych byl já. Pokud se budou držet platných pravidel!

    Pokud se něco musí změnit, mělo by se podle mého názoru od 1. ledna 2014 stát následující: každý, kdo si od tohoto data vloží klasiku na své jméno, automaticky zaplatí daň. Tímto způsobem jsou držitelé, kteří již vlastní auto jménem, ​​ušetřeni výjimky a pravidla týkající se těchto osob se nemění. Tímto způsobem může vláda ukázat, že stále chce vypadat do jisté míry spolehlivě. Každý, kdo si chce po tomto datu koupit klasiku, předem ví, co má začít. Tímto způsobem mohou všichni drotáři, kteří každý týden leží pod hračkami, pokračovat ve svém koníčku. Tímto způsobem mohou navíc společnosti, které se specializují na klasiku, včas zohlednit další okolnosti. Pro toto odvětví stále existují automobily, které je třeba opravit. A konečně, od dovozu starých automobilů se nedoporučuje, protože daňové zvýhodnění již neexistuje. Nakonec, po několika letech, skutečná klasika zůstane a hrdým majitelům těchto krásných vozů nedojde k nespravedlnosti.

  59. Obávám se, že úplné zrušení už nebude možné, ale proč neexistuje pouze návrh na udělení výjimky pro vozidlo 30 let a starší pouze v případě, že držitel SPZ / uživatel má ve svém jménu alespoň vozidlo 1? daně z motorových vozidel MRB. Pak oddělíme denní uživatele od nadšenců, stejně jako to bylo záměrem tohoto opatření, a nizozemský stát má stále ještě nějaké další příjmy a klasický průmysl stále existuje.

  60. vláda měla zasáhnout dříve
    nyní dobývají skutečný koníček
    Vlastním 4 dafjes, se kterým jezdím nejvýše 2500 km
    tak jsme zase doutník
    willy

  61. Nebuďte komplikovaní a přijďte se všemi druhy výjimek pro určité skupiny.
    Zrušte daň a bpm držitele u všech automobilů.
    Jmenovat šéfa v Evropě a zajistit, aby byla v Evropě zavedena politika cen pohonných hmot, z níž každý členský stát obdrží své daňové příjmy.
    Pokud hodně jezdíte nebo hodně spotřebujete, zaplatíte také hodně.
    Majetek nesmí být potrestán.

  62. Není divu, že tento systém je přepracován, protože je zneužíván ve velkém měřítku používáním mladých časovačů pro každodenní dopravu. Opravdový nadšenec je nyní za toto zneužívání potrestán.
    Cílem režimu bylo podpořit zachování dědictví. V praxi se však režim používal k zamezení zdanění.
    Úplné zrušení je nepřiměřené, ale zdá se mi, že změna v boji proti zneužívání je vhodná.
    První myšlenkou je zaznamenat rok výstavby a udržet ji tak. Pak odkaz na schéma APK, takže například úplné osvobození až do roku 1960 a čtvrtletní sazby až do roku 1980.
    Druhou myšlenkou je vytvořit seznam automobilů, na které se vztahuje výjimka.

  63. Chtěl bych dát rok na 1975 a nechat to tímto způsobem.
    Všechno starší je osvobozeno od daně, takže si ponecháváte pouze skutečné starodávné vozy, pro které byl režim v té době určen. Tyto vozy jsou velmi málo využívány a ekologický argument je také odmítnut.
    Všechno mladší jsou mladé časovače, a proto bohužel nespadají do systému.

  64. Web přichází poněkud zkomolený, takže nemohu přečíst další odpovědi. Je možné, že navrhuji něco, co již ostatní předložili. Myslím si, že by se stávající nařízení mělo změnit. Nyní vidíte příliš mnoho starých aut, kteří jezdí s novými poznávacími značkami, jen aby se vyhnuli dani. Schéma k tomu nikdy nebylo určeno. Proto si myslím, že nařízení by mělo být tak, jak bylo původně zamýšleno, konkrétně s výjimkou pro staré lidi a klasiky. Dalo by se to propojením daně pro tuto kategorii s počtem ujetých kilometrů za rok za předpokladu, že klasika a oldtimer najedou něco mezi 5000 15000 a 5000 5000 km ročně. Pak byste nebyli schopni zvednout nic do vzdálenosti 10000 25 km, od 15000 50 do 100 XNUMX XNUMX%, do XNUMX XNUMX XNUMX% a nad XNUMX%.

  65. Mějte to potěšení mít v kůlně řadu klasiků / old-timers, které omezeně využívám. Samozřejmě také upřednostňuji pokračování současného schématu. Nech to být jasné. Pokud je záměrem chytit více daně z motorových vozidel nebo se vyhnout špinavým denním automobilům, je nejlepším řešením platit daň z motorových vozidel pro ty dny, kdy je řízení motorových vozidel. Pokud sečtou všechny jízdy s mými šesti klasikami, pak jsem někde mezi 20-30 dny pj. Jelikož existuje také několik těžších automobilů a dva s LPG, myslím asi 100 EUR. Musíš. Dříve byla již zmíněna možnost digitálně nahlásit váš den jízdy předem. Vypadá to jako dobrá volba. Nevěřím v měření kilometrů. Je možné spáchat podvod a pravděpodobně to vyžaduje nákup drahého zařízení pro všechna moje auta. Pokud je něco takového technicky možné (třeba 6 voltů atd.), Bylo by docela náročné instalovat povinné katalyzátory. Navíc už vím jistě, že nikdy nebude k dispozici pro polovinu mých aut. To je kromě nákladů. Už někdo myslel na ty krásné těžké klasické nákladní vozy? Ty byly kdysi dostupné prostřednictvím podnikové sazby, ale nyní jsou v rukou soukromých osob. Takže to nebude fungovat.
    Stručně řečeno. Ponechte všechno tímto způsobem a jinak pouze za dnešní použití.

    pozdrav

    Wim

  66. Raději bych nic nezměnil. Pokud musíš.
    V Rakousku můžete použít 3 vozy s jednou poznávací značkou. Pokud jeden nepoužíváte, můžete jej nasadit na druhý a řídit. Patří sem automobily, které lze denně používat. A stejně za to platíme.
    Já sám mám 3 Steyr Puch Haflingers. Naštěstí moc neváží, ale to mě bude stát 700.- eur za rok, a to ne za 1000 km (souhrnně)

  67. Na tohle můžete jen počkat. Jakmile program použije (nebo zneužije) více lidí, vláda jej znovu zabije. Vzpomeňte si na šedé poznávací značky z doby před několika lety. Jakmile bude osvobození od HSB (místo daně MRB) zrušeno, svou sbírku klasik zcela pozastavím. Mezi nimi jsou i vozy starší padesáti let, které najedou ročně na benzín méně než 1000 2500 km. Dělám každodenní dopravu s kartou veřejné dopravy (ne student) a mám také auto, za které už platím. Takže se obávám, že uspořádání nebude mít malý účinek. Kilometrový poplatek s výjimkou pro prvních XNUMX km se mi zdá jako chytré řešení.

  68. Myslete-li spolu, NIKS přemýšlí spolu je přesně to, co chtějí. Že občané hledají alternativu, a pak se rok mění rok co rok, dokud nemají to, co chtějí. Musí zůstat tak, jak je nyní. Máme Xerox 70drs Toyota Corolla KE 4 od 1979, který 1 jezdí každý rok. a to je maximálně 100Km. Je pravda, že pokud za to musí být zaplacena silniční daň, auto zastavíme a jdeme stejným způsobem jako dříve bez silniční daně. Hazardní hry, že byste se setkat s kontrolou podél cesty. Pěkné a staromódní.

  69. Nepotřebuju alternativu, uspořádání bylo, jak to bylo, požadavek na přijetí pro staré časy už byl zpřísněn, a všechno, co přijde po 86u, není pro mě osobně tak zajímavé.
    všichni jsou naštvaní na chovatele chleba, kteří jezdí kolem s kouřovými diesely, kteří zaplňují skleník pokaždé, když tankují, ne nevýznamně.
    kategorie automobilů používaných touto malou skupinou se však znatelně zmenšuje a ti, kteří neprovádějí strukturální údržbu, musí dříve nebo později přinést svůj hlaveň do vrakoviště ...
    to tento problém vyřeší automaticky.
    nařízení o dovozu, které se v současné době uplatňuje, je rovněž kontraproduktivní, motocykl / skútr musí běžet při inspekci, musí fungovat brzdy, osvětlení a houkačka, auto nemusí ani vstoupit do RDW samostatně, poznávací značku vydává pouze po za předpokladu, že budete muset najít flexibilního zemědělce a můžete jet rychle.
    pokud jsou na „oldtimery“ při dovozu kladeny přísnější požadavky, veškerá pšenice se oddělí od plev.
    v Německu nemůžete získat poznávací značku H na barel, pokud auto dosáhlo věku 30 let.
    vládní štěkání a průměrný Holanďan je již ochoten vzdát se, ruce pryč získaná práva !!!

    • Tento gentleman to pochopil. Společně s Jhimem van Bemmelem (ex PVV) jsme tomu věnovali velkou pozornost. Dnes to dokonce byl jeden bod. Odpověď ministra, že Brusel není povolen. To, že auta z EU nemusí být zkontrolována. Naše americké auto Mercedes 2011SDL 300 S KATALIZÁTOREM a FILTREM ČÁSTIC (stále ke kontrole) je čistší než většina automobilů jezdících zde v Nizozemsku, nové nebo ne. Takže když začnu platit silniční daň, doutnající nafta už najednou není špinavá.
      Žádná omluva za používání silnic, všechny ty elektromobily, které neplatí silniční daň, je někdy létají a odkud pochází elektřina. V uhelných elektrárnách, kde se používá hnědé uhlí a uhlí. A jak to, že tady v Amsterdamu, se starými špinavými loděmi, které jezdí na topný olej, a když jednou narazily na plyn, celý přístav vypadá černě. Celé Nizozemsko to může se svými starými auty řídit rok.
      Majitel Toyota Corolla KE 70 4drs 1979, Mercedes 450 SL 1976, Mercedes 280 SE 1980 Mercedes 300SDL 1986, Mercedes 300TDT 1985. Vše v novém stavu a schváleno MOT.

  70. nechte poplatek za kilometr jednoduše zaplatit za jeden starý nebo nový vůz, pak je vše na úrovni, ale myslím, že můj starý může najít,
    protože hobby jsou míle a tam je poplatek platit není tak špatné.
    To není dobré jen pro oldies, ale také pro lidi, kteří jen zřídka používají své „mladé“ auto

  71. Opatření, které lze snadno provést a snadno zkontrolovat: zvednout příplatek za naftu a LPG u všech automobilů, včetně těch před 1. lednem 1987. Možná doplněn okamžitým přechodem na 30 let pro osvobození od základní daně z motorových vozidel .

    Výhoda: skutečný koníček je z velké části vynechán. Žádné další regulační zatížení. Neplatní častí jezdci / znečišťovatelé hromadného nákladu, zejména Mercedes-Benz se stavebními roky 1982 až 1986, jsou nepřízniví a budou hledat úspornější, čistší a levnější alternativu.

    • Na tomto pánovi mi nevadí, že holí všechny Mercedesy, které jezdí společně. Mám 1 starý Mercedes, protože pán tvrdí, že jezdím denně. Také platím více než 800 EUR za pojištění v KNAC. všechny moje ostatní vozy jsou v zimním skladu a jezdí hlavně s jízdami VIA-nh. Jako minulá nedělní jízda Kool. Shodou okolností ne s jedním z jednodenních automobilů, ale s 1 TDT, protože jsme věděli, že projedeme vrcholem Severního Holandska velrybou farmářů a deštěm. A neriskuji svá krásná auta. Tak obětoval staré kombi. Takže nechci být srovnáván s žádným jiným Maročanem, který přivezl starý vrak z Německa a levně jde po silnici s WA 300 Euro. Moje auta jsou ve výborném stavu a jsou to Mercedesy, protože s Mercedesem jezdím od roku 60. Poté koupila nové, ale americké verze jsou lepší než verze EU. Udělali jste výlet do Toyoty po dobu od velmi malých až po ty největší, které byly k dispozici. Ale stále zpět do „starého“ hnízda, kterému se říká Mercedes.
      A ne za levné. Protože údržba a nákup v USA je drahý, pokud nechcete jít na demoliční auto.

  72. Pokud bylo životní prostředí skutečným důvodem, se kterým jsem mohl souhlasit, je technicky mnohem více možné.
    Proč nevyžadovat katalyzátor, jak je obvyklé v Německu. Průmysl poskytuje práci, která přidává hodnotu z technického hlediska. Optimalizujte situaci s elektronicky řízenými pokroky v zapalování, použijte technologii dneška.
    Ve svém Chevroletu z roku 1973 mám širokopásmovou lambda sondu připojenou k přívodu paliva a z měřiče poměru vzduch-palivo mohu odečítat, jak je na tom motor. Moje zapalovací svíčky Iridium jiskří lépe než ty v radní Pandě z Groen Links…

    Měřit je vědět, že pouhé vyvolání populistických snad žárlivosti řízených myšlenek není důvodem pro neomezené legislativní změny.
    PvdA bude stále dostávat neočekávanou reakci od příznivců přistěhovalců. V pátek odpoledne kolem mešity nahradil Mercedes osvobozený od daně již dávno bývalý vůz s šedými čísly.

    V dobách krize, otočení prosperující průmysl v jednom pádu není opravdu moudrý .. budete mít koupil pěkný Suburban minulý měsíc .. \ t

    Každopádně, všechna vozidla projdou testem sazí a měřením čtyř plynů a podráždění o smradlavém dieselu je minulostí.

  73. Karta 60-dnů nebo jiné omezené a určené použití (například prostřednictvím NAP povinné stanovení počtu najetých kilometrů na určitou maximální dohodu v rámci výjimky a / nebo přihlašování digitálně s daňovými úřady (které již provádíme)) pro registraci jízdního dne prostřednictvím účtu.
    Zachovat přechodné opatření od 25 do 30 let (pro automobily od 31. 12. 1986) s předem dohodnutým palivovým příplatkem pro LPG a naftu. Omezení dovozu od 1. 1. 2014 do automobilů s nežádoucími emisemi nebo mladších 30 let.
    Ve městech nejsou žádné zóny životního prostředí, pokud nebude přijato evropské rozhodnutí.

  74. Znečištění dovážené nafty mercedes bylo již do značné míry eliminováno novým nařízením. Automobily do 30 let na naftu nebo LPG musí jednoduše platit příplatek za toto palivo, což činí starý Mercedes jako denní vůz vůbec méně zajímavým. Ve skutečnosti je tedy zrušení zbytečným opatřením. S těmito 150 miliony dalších příjmů se vláda počítá příliš bohatě a tento argument již Fehac, Knac a Anwb s platnými argumenty odmítli.

    Dalším řešením by mohlo být, že pro získání výjimky pro MRB potřebujete moderní auto, za které jste zaplatili MRB. Pokud ho nemáte, stačí zaplatit MRB na váš první starý časovač. Tímto způsobem mohou rekreační uživatelé a lidé s několika starobylými lidmi pokračovat v praktikování svého koníčka, zatímco zneužívání systému končí.

  75. Pokud klasici budou muset znovu zaplatit MRB, pozastavení pravděpodobně zůstane. Pozastavení klasického auta je ale nepohodlné, protože pokud jej chcete znovu použít, okamžitě zaplatíte za tři měsíce. V praxi to tedy sotva využijete, nebo zaplatíte asi 6 až 7 měsíců v měsících pěkného počasí, zatímco uděláte jen pár jízd. Když se podívám na své vlastní použití, jezdím na klasice jen asi 15 dní v roce, takže hodně platím. Myslím, že bývalá 60denní karta by mohla být dobrým řešením, částka by pak mohla být například částkou za čtvrtinu. S moderními možnostmi internetu, které by bylo snadné realizovat, se stačí přihlásit do RDW a naznačit, že budete řídit auto v ten den nebo na několik dní. Ještě lepší je samostatná osobní poznávací značka, kterou můžete použít pro vlastní klasiku, například v kombinaci s 60denním lístkem. Původní poznávací značka zůstane v autě, ale obdržíte soukromé číslo, které můžete použít na různých starých automobilech. Mimochodem, myslel jsem si, že právě byla zavedena nová politika, podle níž měla auta výjimku až po 30 letech, s výjimkou dieselové nebo LPG části. To nebyl tak špatný nápad, že?

  76. Bohužel nejsem zástupce strany, a to navzdory skutečnosti, že jako fanoušek japonské klasiky (často zapomenutá kategorie v klasickém světě) a jako vlastník klasického Mitsubishi, budu také vážně postižen zrušením této výjimky. V tuto chvíli utrácím téměř všechny své peníze na své studium HBO a na to, co je pro něj nezbytné (včetně pronájmu mého pokoje a levného auta pro každodenní dopravu), většinu zbývajících peněz, které musím dát s mým starým časovačem. Přestanu prodávat svou klasiku za každou cenu. Pokud je výjimka MRB pro staré osoby skutečně zrušena, obávám se, že můžu zachovat starobylého času pouze tím, že ho pozastavím, takže nemohu vykonávat část svého koníčka (zájezdů a schůzek starých časovačů) mnohem méně.

    Do velké míry souhlasím s vaším vzkazem, ale rád bych poukázal na jeden bod: Existují také majitelé / nadšenci starých časovačů, kteří nemají auto pro každodenní provoz, prostě proto, že používají každodenní veřejnou dopravu, chůzi nebo s provádět jiný dopravní prostředek (například motocykl, jízdní kolo atd.).

    Donedávna jsem měl jen starodávného (a ne auto pro každodenní použití), protože jako student jsem dělal téměř všechny své každodenní cesty veřejnou dopravou a autem mých rodičů. Protože v současné době studuji v Rotterdamu a pocházím z Achterhoku, veřejná doprava nebyla dobrá alternativa a koupil jsem si auto pro každodenní použití (převážně financované mou matkou, protože jsem většinu peněz na své studium strávil) neřešit staromódu každodenním užíváním a (ještě horším) zimním použitím.

    Kromě toho jsem plně přesvědčen, že osvobození od daně u veteránů by mělo i nadále existovat. I když souhlasím s tím, že je třeba se zabývat lidmi, kteří používají svůj denní časovač pro každodenní dopravu. Domnívám se, že průměrný starý časovač tak málo využívá silniční sítě, že stačí 25 roky, které již byly zaplaceny na daních. V poměru, 25 let MRB byly vyplaceny za tento starý časovač, zatímco pro mladé auto jen zlomek toho MRB byl zaplacen. Kromě toho, velká část nákladů na silniční sítě je ve výstavbě nových / více asfaltu lépe zvládnout špičkový provoz, klasika téměř žádné využití všech těchto nových a širších dálnic. Proč musím zaplatit za svého starého časovače, zatímco já (s mým starým časovačem) ho sotva používá?

    Jak můžete číst, nedělám rozdíl mezi starobylým nebo klasickým, podle mého názoru mají tyto termíny téměř stejný význam. Musím dodat, že si nemyslím, že pro každodenní dopravu nepoužíváte staroměstského času (několikrát za rok s dobrým počasím je povoleno, ale ne denně).

  77. To se dalo očekávat s rozmachem dovozu starých Mercedesů, Volv a Volkswagenů.
    Vaše vlastní chyba, a teď skuteční nadšenci musí sedět na puchýře a zaplatit účet.
    Za své denní auto už platím silniční daň, a pokud jezdím ve starém časovači, nemohu řídit auto denně.
    Také pro lidi se sbírkou aut se stává tak neocenitelným! ~
    Zadání poznávací značky na osobu, stejně jako v Belgii nebo Německu, by bylo řešením, zdaněním a pojištěním nejdražšího / nejtěžšího auta.

    • Tam je něco, co by mělo být řečeno, ale nestane se to. Palivo se tak stává tak drahé, že se lidé budou hromadit přes hranice. Mluvte o tom. V Německu je velká část MRB již zahrnuta v cenách pohonných hmot. Skutečné MRB je méně než čtvrtina toho, co lidé platí v Nizozemsku. Cena pohonných hmot je však stále mnohem nižší (přibližně 1,60 za litr E95u) než v Nizozemsku. To je způsobeno vysokou spotřební daní, která je zde vybírána z paliva.

  78. Vážení,

    Je-li to možné změnit, je nejspravedlivější otázkou; oldtimer nebo je to klasika, tedy kategorie 2. pak to propojíte s počtem km. p / r. s maximem a máte hotovo!
    Jsem si jist, že například klasika není větší než 2500 km p / rok. řízení a veteránů do 15.000 km !!!

    gr Alex

      • Ekonomicky se stala poměrně důležitou součástí.
        , Údržba dílů, veletrhy Oldtimer, klubová setkání, často končí dobrou večeří, abych jmenoval pár věcí.
        Takže dobrý příspěvek do našeho hospodářství, myslím si, že regulace již nebude mít za následek výrazné odstranění výše uvedených činností.
        Kromě našeho historického dědictví, které v důsledku toho utrpí spoustu škod.
        Argument znečišťovatelů životního prostředí nemá smysl, počet kilometrů ujetých Oldtimerem je velmi malý a těch pár, kteří zneužívají výjimku, kterou můžete zkontrolovat.
        Vzhledem k tomu, většina z nich se vyrovnat náklady na staré auto pro každodenní použití.
        K tomu existují levnější alternativy.
        Nyní je zrušeno zrušení, opravdový nadšenec a sběratel a auto kluby
        Takže můj závěr je opustit uspořádání, jak bylo zamýšleno.

Napsat komentář

E-mailová adresa nebude zveřejněna. Požadovaná pole jsou označena symbolem *

Maximální velikost nahrávaného souboru: 8 MB. Můžete nahrát: afbeelding. Odkazy na YouTube, Facebook, Twitter a další služby vložené do textu komentáře budou automaticky vloženy. Sem přetáhněte soubory